Kambodja !

Hej fina bloggen och goa lasare ! Det har inlagget skriver jag inte fran mobilen utan en dator pa vart hostel, sa det blir utan vara tre sista svenska bokstaver,hoppas det gar att lasa anda! Jag har inte skrivit har pa sakert over en vecka, det har hant sa mycket och vart sa mycket att ta in att jag inte riktigt tagit mig tiden att smalta allt. For alla er som kanner oss privat sa vet ni att vi alla tre ar engagerade ssu:are och socialdemokrater. Tidens senaste handelser har ju sjalvklart tagit mycket energi aven om vi ar langt bort. Men vi efter snart en manad pa andra sidan jorden ar vi mer taggade och overtygade socialdemokrater an nagonsin. Naval, nog om det, vi har vart i Kambodja i tio dagar nu och det ar ett fantastiskt land med otroligt mycket att se. Tyvarr finns det aven mycket trakigt att se har med, fattigdomen ar otroligt fornedrande och vi har sett barn arbeta pa dygnets alla timmar, tigga om vara rester och manga tvingas salja sina kroppar. Allt det har tar ju sjalvklart otroligt mycket pa en och gor det svart att kunna njuta fullt ut. Vi har varit i bada staderna Phnom Pen och Siem Reap, samt den mysiga lilla kust, turiststaden Sihanoukville. I det bada staderna har vi turistat oss som fan, men det har det faktiskt vart vart. Man har lart sig otroligt mycket om Kambodjas historia och kultur! Nu kommer lite listor fran mig ! Top 3 Phnom Pen 1 Killing Fields 2 S21, totyr museum 3 packpacker omradet vid "the river side" Top 3 Siem Reap 1 soluppgang vid Angkor Wat 2 Bayon 3 min creme brulee pa fina resaturangen forsta dagen Top 3 Sihanoukville 1 AK TILL EN O !!!! Vi va pa Koh Rong Sam Loem 2 BBQ for $3 3 Buckets, ol och dans Top 3 tips for Kambodja 1 Myggsprej ! 2 ak mellan oterna med buss 3 kop inte saker av barn som saljer, da kommer deras foraldrar aldrig inse att dom ska fa ga i skolan om dom tjanar mer pa gatan!:( Karlek fran Kambodja Henrietta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0